Dag koud Nederland - Reisverslag uit Franeker, Nederland van Gerdien Troost - WaarBenJij.nu Dag koud Nederland - Reisverslag uit Franeker, Nederland van Gerdien Troost - WaarBenJij.nu

Dag koud Nederland

Door: Gerdien Troost

Blijf op de hoogte en volg Gerdien

21 September 2012 | Nederland, Franeker

Hallo Friends!

Morgen is het al zover, dan vlieg ik naar Suriname! De voorbereidingstijd is voorbij, en de koffers staan klaar. Via deze blog kunnen jullie mij en de avonturen die ik beleef op de voet volgen.

Tot nu toe zit ik nog best relax op de bank, misschien word dat morgen ochtend wel anders, we gaan het mee maken! Op naar een groot avontuur!

Groetjes Gerdien

  • 24 September 2012 - 16:02

    Agnes:

    Koud is het hier helemaal niet Gerdien,
    Maar wel erg nat en winderig op dit moment. (24-9-2012 om 16.02 uur)
    Geniet van alles en als het lukt ga ik je volgen.
    Groeten van hier Hugo en Agnes

  • 24 September 2012 - 16:20

    Maartje:

    Wij wensen je een hele goede reis en een hele fijne tijd. Leuk om je te volgen.
    Groet van Maartje en Willem en kids

  • 03 Oktober 2012 - 22:54

    Welmoed:

    fijn dat je veilig aangekomen bent,dank aan God!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerdien

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 34499

Voorgaande reizen:

22 September 2012 - 16 Januari 2013

Stage in Suriname

07 November 2009 - 15 Mei 2010

Stage in Antwerpen

Landen bezocht: